כלים במערכת לידר
מערכת לידר מציעה כלים חיוניים לניהול לידים ולמטרות שיווקיות נוספות. המערכת מספקת מאגר נתונים המשקפים בכל רגע נתון תמונת מצב עדכנית של תהליך המכירה, מקבלת הליד ועד לסגירתו, תוך פילוח סטטיסטי המראה נקודות חוזקה וחולשה בתהליך לפי זמנים ומדדים נוספים.
ניהול לידים
תהליך העברת הליד נעשה בשקיפות על גבי המערכת וניתן למעקב שוטף. ההיררכיה ברורה בניהול הממשק ובגישה לכלים נוספים.
מערכת מודולרית
מערכת המתאימה את עצמה לכל מכשיר נייד, סמארטפון או טאבלט.
מאגר נתונים - DATA
המערכת מייצרת באופן טבעי מאגר נתונים, הגודל באופן תמידי ומאפשר שימוש למטרות שיווקיות נוספות של הארגון
אפיליאציה רשתית
המערכת מאפשרת שיווק מוצרים של אחרים תמורת עמלה וחיבור בין ארגונים / שותפים למטרות יחסי גומלין
מסמכי מנהל
גישה למנהל לכלים הפורסים תמונת מצב באמצעות פילוח נתונים סטטיסטיים ע"פ הנתונים הקיימים במערכת.
חיבור למערכת API
חיבור זה חוסך זמן רב למתכנתים ומאפשר להם שימוש פשוט בקוד מבלי לכתוב אותו
יתרונות מערכת "לידר"
מערכת "לידר" רותמת את כלל עובדי הארגון והלקוחות להגדלת הרווחיות של החברה:
עלייה משמעותית של אחוזי הסגירה
תגמול עובד על בסיס הצלחה בלבד
גאוות יחידה - כל העובדים הם שגרירים של כבוד
יצירת בסיס נתונים באופן טבעי
חיסכון משמעותי בעלויות שיווק ישירות
שקיפות ומעקב שוטף על כל ליד