מדברים מספרים

נתוני מספרים בישראל: 

 ישנן כ - 800 סוכנויות שיווק בישראל, אשר מטרתן לייצר לידים לעסקים וארגונים.

 בישראל עוברים כ - 40,000 לידים ביום

 עלות ממוצעת של ליד הינה 70 ש"ח

 ישראל מייצרת כ 2,800,000 ש"ח מהעברת לידים בכל יום!


קצת מושגים מעולם השיווק:
ליד = לקוח מתעניין
ליד חם = לקוח מתעניין המעוניין לשמוע פרטים עכשיו
ליד קר = מתעניין בעבר שאינו מצפה לשיחת נציג
המרה = לקוח מתעניין שמשאיר פרטים
יחס המרה = בכמה לידים מתבצעת פגישה או עסקה


אין טוב ממראה עיניים:

    



מה אומר ה KPI שלנו?
KPI הינה מערכת מדדים על פיהם אומד הארגון את רמת ביצועיו. מערכת המדדים של לידר מראה את היחס בין אחוז המעורבות למול יחס המרה, על פי מומחים בתחום הסטטיסטיקה גם במקרה של אחוז מעורבות שלילי, יתקבל ליד אחד בחודשיים מכל עובד בארגון!

בתרגום למספרים: אם יש 1700 עובדים בארגון, יתקבלו 800 לידים חדשים בכל חודש.
כלומר גם בתרחיש הגרוע של מעורבות שלילית , הארגון ייצר ללא מאמץ  כ 133 לקוחות חדשים מדי חודש.