להיות לידר

כמה פשוט, ככה מתוחכם!
מערכת "לידר" הינה אפליקציה להורדה, הנתמכת בכל מכשיר נייד או טאבלט  ובה מערכת דינאמית המותאמת לצרכים של כל עסק באופן אישי.   . המערכת פותחה כמענה לצורך הקיים בכל ארגון וחברה - הגדלת מכירות ורווחים, תוך שימוש במשאבים קיימים וללא עלויות נלוות, כמקובל בעולם השיווק.  מערכת  "לידר"  פתוחה לכל עובדי הארגון, ללא הבדלי דרג ותפקיד ומאפשרת להם באמצעות חיבור ליוזר אישי, להעביר לידים ולהיות מתוגמלים על בסיס הצלחה וכל זה קורה על גבי המערכת בשקיפות מוחלטת. באופן הזה הארגון מייצר מכירות מכל עובד בחברה, כיום חברה שרוצה להגדיל את הרווחים שלה משקיעה סכומי עתק על שיווק, לרבות קמפיינים באוויר וחברות פרסום וזאת בנוסף כמובן למחלקת מכירות שיש לה והכסף זורם כמו נהר החוצה.



מערכת "לידר" משתמשת בכח אנושי שכבר קיים בחברה ופותחת הזדמנות לכלל עובדי החברה לייצר מכירות ולהגדיל את רווחיות החברה, מדובר ב WIN WIN SITUATION גם לעובד וגם למעביד. מעבר לרווחיות ההדדית, כל עובד בחברה פועל בקנה אחד עם אינטרסי החברה, שהפכו לאינטרסיים האישיים שלו והופך לשגריר של כבוד, התרומה של כך היא בהכרח יותר מכירות וההשלכות של זה נוגעות גם בגיבוש וליכוד החברה וביחס של העובדים למקום עבודתם – כאמור כולם מרוויחים מהמצב.

הלכה למעשה:
לראשונה המערכת נבנתה כפיילוט לענקית תקשורת, מהר מאוד הפיילוט עקף את כל הסטטיסטיקות ונתן לנו את הבסיס היציב להבין שזה עובד!! מאוד עובד!! לקחנו את אב הטיפוס המוצלח הזה והמשכנו לבנות לו בקפידה עוד ועוד כלים חיוניים לשיווק יומיומי של עסק, שיהיו נגישים ונוחים לשימוש לכל יד, מקצועית ופחות מקצועית.

למה זה לא קרה עד עכשיו?
בתחילת המיזם חקרנו את השוק לאורכו ולרוחבו כדי להבין את הקשיים בארגונים גדולים וגילינו כי הקושי הגדול בו פוגשים ארגונים רבים הוא חוסר היכולת לרתום את עובדי הארגון לעשייה פרודוקטיבית ויצירת מכירות, עיקר המכשולים הם:
- הליך מסובך – הליך שמלווה בטופסולוגיה, בלא אפשרות מעקב פיזי בכל רגע נתון במצב הליד והוא כרוך במספר אנשים עד שהוא            מגיע  ליעד ומטופל. 
- אין קורת גג אחת – תהליך המורכב ממספר אנשים (אנשי מכירות, מחלקת כספים וכו)
- אין היזון חוזר (פידבק) – במתכונת הנוכחית רק אנשי מכירות מתוגמלים עבור הלידים.
- אין SLA מוגדר – אין אמנת שירות מוגדרת בין נותני השירות ללקוחות
- חוסר מעקב אחר הליד – במקרים הנפוצים עובד בחברה שאינו איש מכירות מעביר את הליד לאיש מכירות שהוא מכיר – ללא תגמול.
איש  המכירות מעביר את הליד אך אינו רואה פיזית את התקדמותו עד לסגירה אם בכלל.
- חוסר ניצול של דאטה – כל לקוח מתעניין (ליד) הוא בסיס נתונים חשוב למטרות שיווקיות נוספות, כאשר הליד אינו מועבר דרך מערכת,  בסיס הנתונים לא מנוצל כראוי.


מערכת לידר שמה את השליטה בידיים שלכם!
 מערכת מודולרית – התאמה אישית לכל ארגון וצרכיו
 חלוקה גיאוגרפית
 ניהול לידים – היררכיה ברורה בממשק
 שקיפות ומעקב אחר הליד בכל רגע נתון
 מסמכי מנהל – סטטיסטיקה
 אפיליאציה רשתית – שיווק מוצרים של אחרים תמורת עמלה . המערכת מאפשרת חיבור שותפים למטרות יחסי גומלין.
 חיבור מערכת לידר למערכות הארגון API – המאפשר למתכנתים לעשות שימוש פשוט בספריות הקוד מבלי להידרש לכתוב אותם בעצמם.